maandag 14 juni 2010

oeps !

sorry sorry ! ik had beloofd om de foto 's te posten.... ik dacht dan maak ik er wel een filmpje van maar daar heeft mijn computer en youtube dus geen zin in . ( het wil niet en ik weet ook niet waarom).
maar gister dacht ik dus dat hij goed was en had hem gepost maar dat was dus niet zo.
dus vandaar nu hier de foto's !

als eerste had ik het over de dove balans dagcréme .



je krijgt echt een hele frisse uitstraling en de geur is ook heerlijk !


als 2e had ik het over de nailstickers van de essence.
ik had het er al over dat het bloemetjes en vlinders waren dus hier komen ze.



daarna had ik het over de french manicure en de top coat van essence.


nou dit zijn ze dus ! het is niet een hele duidelijke foto maar je kunt wel zien welke het zijn (hoop ik).









De neusstrips . gewoon van het merk kruidvat. misschien ook nog wel van andere merken te koop maar deze is goed genoeg.



en als laatst heb ik ook nog een nailwhite pencil gekocht van de essence ook bij de kruidvat. (ik heb wat met kruidvat , i know ;))


nou dat was het ! ik hoop dat jullie het leukvonden en als je ergens een review over wilt laat het me weten !

Groetjes.

2 opmerkingen:

  1. heb ook die nagel stickers van essence die zijn leuk he! ze hadden ook strikjes<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij ons in de kruidvat hadden ze jammergenoeg niet meer maar ik ben van plan om nog naar een andere filliaal te gaan om meer te halen want ze zijn echt heel cute <3

    BeantwoordenVerwijderen