maandag 31 mei 2010

How to : eigen foto studio maken !

hier is hij dan . de how to : eigenfotostudio maken !
nou voor de mensen die ook een eigen site beginnen of wat de reden ook is dat ze ook een foto studio willen maar niet genoeg geld hebben om er een aan te schaffen , komt hier een review van mijn foto studio. self made !

Stap 1 .
dit heb je nodig :
* Schaar
* plakband
* papier
* stevig karton. groote maakt niet uit. het is maar net hoe groot je je studio wilt !



Stap 2.
plaats de papieren op het karton en knip het af zodat het netjes lijkt !
plak dit goed vast want anders komen er ezeloren in ;)

Stap 3.
En dan als laatste mooi neerzetten! geen gele lamp erboven hangen want dan krijg je lelijke foto's .
het beste zo'n licht zodat je er ook geen revlecterende flekken op krijgt !

Nou dit is 'um !
ik moet er nog een stuk vanaf knippen dat zie je en er zit al mascara op , maar het is een goedkoop alternatief !

Hier alvast een fototjee van een product dat ik zo heb gefotografeerd (heb hem met de mobiel gedaan want de camera baterij was op ! sorry).

ik hoop dat jullie er wat aan hebben !

1 opmerking:

  1. oh wat een slim idee ik zoek al lang naar hoe ik mijn eigen studiootje kan maken.Dank je wel!
    groetjes van Nono zie: www.lievetoto.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen