dinsdag 1 juni 2010

My wishlist !



Jaa ! ik ben van plan om elke maand een wishlisht of the month te maken en aan het eind van de maand laat ik jullie weten hoeveel ik ervan heb weten te kopen en welke jammergenoeg niet.

dus vandaag zal ik meteen beginnen met de eerste wishlist !

HEMA

* hema eyebrightning pencil nr 01 en 02.
* hema matcoat nagellak
* hema basecoat nagellak ( bijna op)
* hema oogschaduw basis ( ook bijna op)
* hema pincet voor wenkbrauwen
* hema oogschaduw brush (geen zachte meer)

ESSENCE
* zo'n cool stempelsetje
* gezichtsmouse
* XXL lipgloss
* mooi palletje

CATRICE
* nagellak lucky in lilac
* nagellak blue's brother
* nagellak i sea you

nou dit is het wel een beetje . ik weet niet op hoeveel geld ik kom en jullie zullen er wel een paar in een shoplogje voorbij zien komen maar dit is mijn wishlist voor deze weken !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten