dinsdag 1 juni 2010

ESSENCE SUMMER COLLECTION - Surfer babe

Totaly in love !
ik ben echt super verliefd op de nieuwe lijn van essence. de zomer collectie genaamd : surfer babe.
hier wat plaatjes  !



OOGSCHADUW PALLETE
superleuk palletje met vrolijke kleurtjes voor maar €2,95 ! dit pallet heeft 6 heldere kleurtjes , ik word er echt verliefd op , als ik hem zie is hij echt van mij !






 LIQUID EYELINER WATERPROOF
zelf heb ik er niet zoveel mee , dat zal wel komen omdat ik lenzen heb en dan heel snel last krijg van dingen in mijn oog maar voor de eyeliner verslaafden is dit zeker een leuk koopje . 1 liquid eyeliner is maar €1,95.


EYELINER PEN
het is een grijze en kost €1,45 . hier heb ik ook niet zoveel mee maar er zijn natuurlijk mensen die dat wel aanspreekt !





LIPGLOSS
4 soorten verkrijgbaar : 01 Surferama , 02 Loose , 03 Rider en 04 The worlds coolest


 

POWDER BLUSHER
heel mooi roze kleurtje , deze staat sinds nu ook op mijn verlanglijstje en als ik hem heb volgt er een review over ! o hij kost trouwens maar €2,45 !!!!




NAGELAKJESS
Verkrijgbaar in superliefe kleurtjes ! de namen : 01 Surferama , 02 Loose , 03 Rider en 04 The worlds coolest. en ze kosten pst    ..... .... .... .... : €1,75 !!!! echt te goedkoop !! maar ik weet niet of ze ook dekken of snel chippen , misschien dat ik er een paar koop en een NOTD laat zien !





EAU DE TOILETTE
Superschattig flesje en ik weet de geur nog niet maar zie ik hem staan dan zal ik hem even "testen".
de kosten voor zo'n mooi flesje met geur is : €6,95 ..
helemaal niet zo duur maar het moet je geur ook zijn !



nou dit was wel bijna alles van de surfer babe collectie. het is niet alles maar dit waren een paar van mijn favo's .
hoop dat jullie het leuk vonden zo niet laat maar wat achter hieronder !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten