woensdag 2 juni 2010

SHOPLOG - 2 juni

hallo dames !

 ik ben vandaag even te winkelen geweest met dit heerlijke weer samen met een vriendin.
we zijn in Dokkum geweest en ik heb weer wat beauty productjes gekocht bij de kruidvat en de hema.
ik vond het supergezellig maar in dokkum zijn niet echt kledingwinkels en ik wou graag een nieuwe bikini kopen maar dat zat er niet in na wat gepast te hebben. dus ik zal wel eens naar leeuwarden of groningen gaan waar meer keus is zoals de h&m en dergelijke. maar genoeg over mijn bikini probleem , ik heb beautyproducten gekocht maar was eigenlijk op zoek naar de nieuwe collectie van de essence (Surfer babe) , maar die waren nog niet in die filliaal. die komen deze week trouwens wel in de grote filialen !
maar hier wat foto's van wat ik wel gekocht heb.
als eerste zag ik bij de kruidvat deze essence mineral compact powder staan. hij was geloof ik 2,70 ofzo ik heb het bonnetje niet bewaard.(sorry!)


Toen ben ik naar de hema gegaan want ik moest nog een paar extra brushes.
ik ben gegaan voor de Blusher brush silver(€2,00) en de Eyeshadow brush silver voor dezelfde prijs.
ze zijn heel licht , niet echt geweldig.. heb liever een zwaardere maar het komt soms gewoon van pas ;)



en als laatste heb ik ook nog even een nieuwe oogschaduwbasis gekocht. deze wou ik wel eens uitproberen en had ik nog niet vaker bij de hema zien liggen dus hier is hij .

ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten