vrijdag 4 juni 2010

Dezeweek update.

even een post van mij . ik zal waarschijnlijk een week niets posten want ik ga morgen op clubkamp naar jonkersvaart. volgens mij groningen ? .heel gezellig altijd en ik laat jullie nog weten hoe het was. dat is dus zaterdag en zondag. en maandag tot vrijdag vertrek ik met school eerst in de bus en dan in de boot naar Schotland edinburg!!! ik heb er echt zo'n  zin in en hoop dat we daar ook de tijd krijgen om even gezellig de stad in . als ik weer thuis ben zal ik een uitgrebreid verslag posten over hoe gezellig het wel niet was. ik weet niet zeker of ik dat meteen zaterdag post want ik zal wel moe zijn van het laat opblijven en niet kunnen slapen en vroeg er weer uit ( half6 !!!! ) heerlijk. maar dan weten jullie even waarom ik niets post komende week. waarschijnlijk deze zondag nog een post hoe het was op clubkamp !

xxxlifeofthebeautyblogger,

                               Franca..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten