vrijdag 4 juni 2010

Essence in to the wild collectie


de essence in to the wild collectie is er van mei tot juni en er zitten best leuke dingen tussen .
zelf heb ik ze nog niet in de winkel gezien .. vreemd want ik ben ook in groningen geweest in de kruidvat en daar was het ook niet :S maar misschien ergens anders wel dat weet ik niet !
okee hier de officieele foto's van de essence site.


dit zijn de nagelakjes , ze spreken me wel aan want het zijn best vrolijke kleurtjes maar ook niet zo heel fel.
volgens mij zijn ze iets van €2 ,€3, euro. ik heb ze nog niet zien staan in de winkel maar ik wil echt zo graag die bruin achtige !!


dit zijn de lipglosses . vind ze heel leuk en het zijn niet zulke kleuren die je altijd ziet.
volgens mij kosten deze schatjes €1,75.
de namen zijn :01 heart chakra, 02 beat the heat en  03 40 degree



de oogschaduwduo's .
deze wil ik gewoon zo graag . en dan de bovenste :01 mumbamumba, vraag me niet het uit te spreken maar zo heet hij .;) de andere twee heten trouwens 02 boogaloo und 03 tuku tuku en kosten €2,45 pst.


en deze bronzing powder is ook heel leuk . ik vind de printjes op de doosjes en potjes trouwens allemaal heel leuk ! deze kost €2,49 en heet 01 a tribe called wild.


hoe schattig dat dopje ! ik vind ze echt heel leuk ! ik heb gehoord dat er een grote hoeveelheid shimmer in zit ;) dit zijn de namen: 01 beat the heat en 02 zulu voor €1,45 pst.


dit was het weer ., hoop dat jullie er iets aan hebben .
is er al iemand die iets van de into the wild collectie heeft? dan hoor ik het graag in een reactie hoe het je bevalt !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten